• Home
  • Programma
  • Keynote 4: Retouren: Kostenpost of kans? De kracht van het unieke

Programma

Keynote 4: Retouren: Kostenpost of kans? De kracht van het unieke

12.00 uur

Retouren zijn een van de grootste uitdagingen binnen e-commerce, maar toch een van de belangrijkste processen voor klantcontact en klantbehoud.
Bij het aanmelden van de retour start de optimalisatie en kostenbesparing, waar moet de retour naartoe?

Het ontvangen en sorteren en de staat van de retour bepaalt welk vervolg het artikel kan en mag krijgen. Kan het weer terug op voorraad? Of komt het artikel niet meer overeen met de nieuwstaat zoals in de webshop wordt getoond en beschreven?
Daar ligt de kracht van Retourplaza: de maximaal haalbare waarde per artikel middels de Return Asset Valuator software en het unieke verkoopplatform Retourplaza.nl.
Naast de ontzorging van dit commerciële 2e kans proces kan Retourplaza ook de complete logistiek en fulfilment verzorgen. Aanvullende services als reparatie, refurbishen, data-wiping, spare-parts en recyclen behoren eveneens tot de mogelijkheden.
Alles met het doel verspilling te voorkomen, een duurzame en waardevolle retouroplossing en unieke retouren bereikbaar maken voor consumenten.

Deel dit online via social media

FacebookTwitterLinkedin

GASTHEER

GOLD SPONSOR

SILVER SPONSOR

BRONZE SPONSOR

gemeenteAlmere Landmark website WelcomeTrack website Advisie website