Programma

Programma

Het thema van dit jaar: Retouren: Margekiller of Marketingtool?

Opening door de dagvoorzitter

10.00 uur

Art heeft in diverse rollen gewerkt bij de overheid, het bedrijfsleven en in de management consultancy. Hij is een gerenommeerd strategie consultant in de wereld van persoonsgegevens, privacy, (digitale) identiteiten, klantgerichte dienstverlening, internetfraudee en technologie. Tevens wordt Art veelvuldig gevraagd als dagvoorzitter en spreker op seminars en congressen over deze thema's.

1e ronde parallelsessies

12.30 uur

Tijdens deze ronde kunt u een keuze maken uit 2 inhoudelijke sessies. Klik op de titel om meer te lezen.

2e ronde parallelsessies

14.00 uur

Tijdens deze ronde kunt u een keuze maken uit 2 inhoudelijke sessies. Klik op de titel om meer te lezen.

Keynote 5: De flexibiliteit van de fietskoerier biedt uitkomst

14.30 uur

Sprekers: Nick Vreeswijk, Fietskoeriers.nl & Rick van der Heijden, ReplaceDirect

Hoe krijg je binnen 3 dagen een kapotte laptop, tablet of telefoon thuis opgehaald, gerepareerd en weer terug bij de klant? Deze retour –en bezorgwens vervult Fietskoeriers.nl voor ReplaceDirect. Nick Vreeswijk vertelt over het strakke proces en de flexibele en duurzame kracht van een peloton van 600 fietskoeriers in 30 steden.

Keynote 6: Presentatie door Wehkamp

15.30 uur
Wehkamp kent de uitdagingen van retouren als geen ander en heeft vele tientallen jaren ervaring hiermee. Sander Bolmer, director warehousing & distribution, vertelt hoe wehkamp aan deze processen invulling geeft. Centraal uitgangspunt hierbij is de klantervaring.

Keynote 7: Panel: Dubbele cijfers – en dan?

16.00 uur

Panelleden: Erwin BrugginkAlbert Visser & Rene Gijsman, COO van Kleertjes.com

Online retailers maken het webshoppers steeds eenvoudiger om te retourneren, het hoort helemaal bij de customer journey. Het aantal retouren neemt eerder toe dan af, in fashion zijn dubbelcijferige percentages gemeengoed. Drie ervaringsdeskundigen vertellen over het voorkomen van, het omgaan met en het communiceren over retouren. Lukt het om van de nood een deugd te maken?

Deel dit online via social media

FacebookTwitterLinkedin

GASTHEER

GOLD SPONSOR

SILVER SPONSOR

BRONZE SPONSOR

gemeenteAlmere Landmark website WelcomeTrack website Advisie website