• Home
  • Nieuws
  • Jeroen Dekker (ActiveAnts): ‘Logistiek is een marketingtool geworden!’

Jeroen Dekker (ActiveAnts): ‘Logistiek is een marketingtool geworden!’

Wie ben je?
‘Ik ben Jeroen Dekker, managing partner bij ActiveAnts.’

Waar ga je het over hebben tijdens je presentatie op de vakdag Logistiek & E-commerce?
‘De toekomst van e-fulfilment - wat webwinkels nu moeten weten om voorbereid te zijn voor straks.
Bent u voorbereid op de toekomstige ontwikkelingen in e-fulfilment? Waar eindigt de rat race van de cut-off tijden? Wat zijn innovaties in click & collect, omni channel- en cross border logistics? Hoe en waarom wordt e-logistiek steeds vaker gebruikt als marketingtool? Hoe ziet het magazijn van de toekomst eruit? Aan de hand van verschillende klantcases van onder andere Beate Uhse, Loavies.nl en boohoo.com geeft ik mijn visie op de toekomst van e-fulfilment.’

Waarom mag je volgens jou als e-commerce professional de vakdag Logistiek & E-commerce niet missen?
‘Volgens David Parsons, ceo van Boohoo.com, haalt zijn bedrijf meer extra omzet uit een actie met korting op de verzendkosten dan met 25 procent korting op de hele afdeling jurken.
Daarnaast behalen webwinkels die hun cut-off tijd verlaten meer omzet en webwinkels die tijdvaklevering of same day delivery aanbieden halen een hogere conversie. Logistiek is dus niet alleen heel noodzakelijk, maar ook een marketingtool geworden! En daar gaan we het op 16 juni over hebben.’

Deel dit online via social media

FacebookTwitterLinkedin

GASTHEER

GOLD SPONSOR

SILVER SPONSOR

BRONZE SPONSOR

gemeenteAlmere Landmark website WelcomeTrack website Advisie website