Logistieke uitdagingen van V&D

V&D introduceerde onlangs een nieuw winkelconcept en stapt daarmee nadrukkelijk in omnichannel. Dit heeft een grote impact op de logistiek en daar hoort verzenden vanuit de winkel ook bij.

V&D werkt momenteel aan de randvoorwaarden om te bepalen wanneer dit haalbaar is.

De online bestellingen worden in het centraal distributiesysteem afgehandeld. V&D heeft voor zijn e-commerce fulfilment een samenwerking met DocData. De grootste uitdaging op het gebied van logistiek ligt vanuit het omnichannel perspectief van V&D momenteel bij de one-view-of-the-stock. Welke voorraad is er en waar bevindt deze zich?

Volgens Pascale Lourens, Manager Operations E-Commerce bij het warenhuis, is logistiek echter slechts een onderdeel van omnichannel, er is veel meer nodig om een succesvol omnichannel beleid te voeren. Belangrijk hierin is om de klant nooit uit het oog te verliezen; 'de klant is meer dan koning', aldus Lourens.

Op 19 juni om 12.00 uur zal Pascale Lourens spreken over de combinatie van fysieke winkels en de webshop. Hoe kunnen ze elkaar versterken en wat zijn de struikelpunten? Ook zal ze meer vertellen over de nabije toekomstplannen van V&D.

Deel dit online via social media

FacebookTwitterLinkedin

GASTHEER

GOLD SPONSOR

SILVER SPONSOR

BRONZE SPONSOR

gemeenteAlmere Landmark website WelcomeTrack website Advisie website